freelance project consulting projects by naomi

Als Freelance Project Consultant heb ik reeds een 10-tal projecten in verschillende functies en sectoren tot een goed einde gebracht. Data en administratie zijn hierbij de twee constanten, gaandeweg heb ik hierin heel wat kennis en ervaring  opgedaan. Deze pas ik dan ook graag toe in jouw bedrijf.

DATA


Waar ik je graag mee help:

  • Dataverwerking
  • Rapportering
  • Data visualisatie
  • Analyse en interpretatie








Doorheen mijn professionele leven kwam ik al op verschillende manieren met data in contact:

  • Bij een gerenommeerd internationaal bedrijf nam ik de rapportering van de sales afdeling op, gebruikmakend van KPI dashboards, om het management de nodige verkoopcijfers te bezorgen.
  • Bij een marktonderzoeksbureau was ik verantwoordelijk voor het verwerken van complexe gegevensbestanden met onderzoeksdata, in visueel aantrekkelijke klantenpresentaties.
  • Als dataverwerker bij een drukkerij zorgde ik voor de personalisatie van verschillende soorten drukwerk.



Voor mij is het erg belangrijk om te weten waar de data vandaan komt, hoe je die verwerkt en in welke vorm je het presenteert. Dit alles bepaalt de interpretatie en vormt de basis voor het nemen van bedrijfsbeslissingen. Ik bekijk data steeds vanuit helikopterview en hou ook rekening met het menselijke aspect.

ADMINISTRATIE


Wat ik voor jou kan doen:

  • Optimaliseren van administratieve processen
  • Uitschrijven van workflows of manuals
  • Boekhoudkundige ondersteuning
  • Customer service / interne sales
  • Vlotte communicatie in drie talen: Nederlands, Frans en Engels
  • Ondersteuning payroll / HR
  • Redigeren en samenvatten van teksten
  • Beheer en bestellen van promotiemateriaal
  • Onderhoud van websites


Aan ervaring geen gebrek:

  • Dankzij talloze projecten in customer service en interne sales, kent het volledige bestelproces van offerte tot facturatie voor mij nog maar weinig geheimen.
  • Bij de opstart van elk project maak ik notities van de uitleg die ik krijg. Deze groeien vaak automatisch uit tot een handleiding, die nadien gebruikt kan worden voor het opleiden van nieuwe medewerkers.
  • Als Office Manager bij een digital agency neem ik zowel boekhoudkundige taken als payroll, facturatie en rapportering op.
  • Voor verschillende projecten hielp ik met aanpassingen en vertalingen van bestaande websites.


Nauwkeurige en goed gestructureerde administratie is een cruciaal onderdeel van elk succesvol bedrijf. Op een integere en respectvolle manier klanten en collega’s verder helpen, is voor mij vanzelfsprekend. Met de nodige empathie en verantwoordelijkheidszin zoek ik naar een professionele oplossing  voor elke uitdaging.